Begunstigers

Onze begunstigers:

Coöperatiefonds Rabobank Helmond

De Adviesraad heeft zeer positief gereageerd op ons verzoek. Dit, voor Helmond, uniek project voldoet aan haar doelstellingen. Stg. LAT is het coöperatiefonds dan ook zeer erkentelijk voor haar financiële bijdrage in dit project. www.helmond.rabobank.nl

Verhoeven Brants & Visser Netwerk Notarissen

Wilhelminalaan 16, 5707 BW Helmond, T (0492) 52 24 31.
De kosten voor het maken van de statuten van stichting LAT zijn grotendeels gesponsord door;
Verhoeven Brants & Visser Netwerk Notarissen. www.verhbr.nl

2atwork.com

2atwork.com verleent diensten op het gebied van reclame, vormgeving, ict-oplossingen, webdesign en internetdiensten en heeft ons logo, de folders, de posters en onze website (incl. de webhosting en een beheersysteem) gesponsord. www.2atwork.com.

Gemeente Helmond

Stichting LAT bedankt de gemeente Helmond voor haar financiële en morele steun welke de oprichting en de totstandkoming van het eerste woonproject mede mogelijk heeft gemaakt. www.helmond.nl.

NSGK

NSGK zet zich in voor kinderen en jongeren met een handicap. We maken het mogelijk dat zij met hun beperking gewoon kunnen spelen, leren, sporten, wonen en werken. www.nsgk.nl.

Kiwanis

Kianis
Kiwanis Helmond Land van de Aa is een serviceclub. Een serviceclub is een club van mensen die door het opzetten en uitvoeren van activiteiten geld bijeenbrengen (fundraising) en dat bijeengebrachte geld uitgeven aan goede doelen (fundspending). Stichting LAT bedankt Kiwanis Helmond voor haar financiële steun die o.a. de inrichting van het gemeenschappelijke appartement mede mogelijk heeft gemaakt. www.kiwanis-helmond.nl.

Interfloor

Stichting LAT bedankt Interfoor voor haar financiële ondersteuning van het eerste woonproject die de inrichting van het gemeenschappelijke appartement mede mogelijk heeft gemaakt.
Interfloor Tapijt & Vinyl is toonaangevend leverancier en distributeur van een breed assortiment kwalitatief hoogwaardig tapijt en vinyl. Het bedrijf heeft sinds 1828 een lange traditie op het gebied van vloerbedekking. www.interfloor.nl.